The Best Years gostream

The Best Years gostream

 

 

Tt6491524 The Best Years

 

 

Genrer: Drama Udgivelses dato: 2018 Land: UK direktør: Arron Thomas. Dette show plejede at flyve på The N-kanal for ti år siden! Menneske, jeg føler mig gammel - Samantha Best er en fosterbarn, der vinder stipendium til en Ivy League-skole og har en række tragiske begivenheder udfoldet hurtigt. ÅH MAND ! Denne historie handler om mig. Jeg har også en bedste veninde pige fra anden klasse og nu er hun engageret! Men DAMN jeg elsker stadig hende. De bedste år i dit liv. Jeg er i denne film lige nu, jeg er mormoni, går til Jesu Kristi Kirke af senere daghelgere. De bedste år? af Andrea Rinard, projektleder - Kickstarter. Godt godt godt. De bedste år i vores liv 1946. Jeg kan ikke lade være med at elske denne film! denne film vandt alle akademiske præmier undtagen en, da den blev nomineret otte gange! Jeg anbefaler denne film for alle at se! Meget absolut fantastisk film.

Stadig viser Blake Griffin på college på tv i baggrunden. For dem, der ikke har set denne film, er drama ingen hvor i forhold til den første, når du ser denne film, sætter du virkelig pris på de ting, du holder tæt på dig, før det går, så spørger du dig selv, hvad der sker. denne film havde virkelig en voksen mand i tårer, ikke på grund af filmen, men den symbolske realisme, den rummer. Jeg håber, hvem der ser denne kommentar, tager det til hjertet og i det mindste forsøger at se filmen tak. Chastain giver en dårlig replika med hendes manerer og ser ud af fabelagtig Michelle Pfeiffer i 'Scarface. De bedste år i mit liv. Jeg er enig i denne trailer viste for meget, men jeg kan godt lide LILY'S BRITISH ACCENT <3. Forholdet mellem karakteren, der spilles af Sam og Lily, minder mig om Clarys Fray og Simon fra TMI aka Lily. Er det bare mig.

Kendte Oscar Issac ville blive en førende skuespiller, da jeg så ham i Drive. har det kig på ham. De bedste år. Dette var meget respektløst blev sagt perfekt, Jessica Chastain er fantastisk.

Ved nogen om, hvor jeg kan se dette online

Det er det. Jeg behøver ikke at se filmen længere. Tak trailer. FINNICKODAIR.

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: